خرید اینترنتی ظروف مسی ,

menuordersearch
mesnikzanjan.ir
۱۳۹۵/۱/۲۰ جمعه
(8)
(0)
خرید اینترنتی ظروف مسی
خرید اینترنتی ظروف مسی

در سالهای اخیر فروشگاههای اینترنتی رونق بسیاری داشته است. امکان مقایسه راحت قیمتها و جزئیات بین محصولات مختلف و بین فروشندگان مختلف، صرف وقت کمتر و ... از جمله مزیت های فروشگاههای اینترنتی محسوب می‌شود.

ظروف مسی نیز از این قاعده خارج نبوده و با کمی گشت و گذار در اینترنت با فروشگاه های اینترنتی ظروف مسی متنوعی مواجه می‌شویم که هر کدام توضیحات و تبلیغات مختلفی در سایت خود درج کرده اند. این تنوع گاه آنقدر زیاد می‌شود که خریدار بجای سهولت در انتخاب، با سردرگی مواجه می‌شود و دقیقاً نمی‌داند کدام فروشنده، جنس با کیفیت تر و قیمت مناسب تری عرضه می‌کند.

 

برای رهایی از سردرگمی و سهولت در خرید، به چند نکته مهم ذیل توجه داشته باشید.

1- ما تولید کننده هستیم:

مس نیک زنجان، از جمله قدیمی ترین تولید کنندگان ظروف مسی در زنجان و به جرات می‌توانیم بگوییم اولین فروشگاه اینترنتی ظروف مسی در زنجان است. این فروشگاه اینترنتی، مستقیماً متعلق به کارخانه تولیدی مس نیک زنجان بوده و شما مستقیماً از کارخانه خرید میکنید. این نکته را مدنظر داشته و حتماً قبل از خرید، ضمن بررسی و مقایسه کیفیت ظروف مسی، قیمت ما را با فروشگاههای دیگر مقایسه نمایید.

 

2- تضمین کیفیت و قیمت:

ما به شما تضمین می‌دهیم که ظروف مسیِ با کیفیت (که با بهترین ورق مسی و قلع درجه یک ساخته شده است)به شما تحویل خواهیم داد.

 

3-نحوه مقایسه قیمت و کیفیت ظروف مسی:

توصیه میکنیم برای مقایسه راحتتر قیمت ظروف مسی، حتماً به مشخصات و وزن ظرف دقت نمایید. بطور نمونه یکی از قابلمه ها یا دیگ های مسی مار ا که وزن آن درج شده با اجناس مشابه آن در سایت های اینترنتی دیگر مقایسه کنید. به راحتی تفاوت قیمت را خواهید فهمید.

 

4- تضمین بازگشت وجه:

در صورتیکه شما به هردلیلی و در هرمرحله از خرید (بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه یا حتی بعد از دریافت سفارش)، از خرید خود پشیمان شوید، ما بدون هیچ عذر و بهانه ای، وجه شما را تقدیم میکنیم. فقط به شرطی که ظرف مسی که خریداری نموده اید، آسیب نبیند. در این حالت هزینه پست بر عهده شما خواهد بود.

 

5- تحویل در کمترین زمان.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
اشتری
سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(6)
()
اشتری
سلام. ممنون از راهنمايي خوب شما. واقعاً من تازه متوجه شدم که چجوري بايد مقايسه کنم قيمت فروشگاه هاي اينترنتي مختلف رو. وزن. ممنون
پاسخ مدیر سایت
سلام. وظیفه ما اطلاع رسانی صحیح به مشتریان هستش. بله دقیقاً وزن ظروف (مخصوصاً قابلمه، دیگ و تیانچه ها) خیلی مهم هستش و بعد از اون کیفیت کار
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegraminstagram
logo

زنجان، شهرک صنعتی علی آباد، خ فروردین، قطعه 203 تلفن ثابت کارخانه: 02432221495 و 02432222148
شماره تماس مسئول فروش کارخانه (فقط مغازه داران و عاملین پخش): 09104468806
شماره همراه مسئول فروشگاه اینترنتی (ویژه تماس مصرف کنندگان محترم و مشتریان سایت): 3754692-0933

سوالی برای شما پیش آمده؟ از ما بپرسید!
ارتباط در روبیکا
روبیکا